zondag 5 augustus 2012

Waar je tijdens een regenbui al niet terecht kan komen

Vandaag weer naar de Gamma Racingday geweest met mijn racemaatjes Ton,Ron,en Dennis (plus een vriend van Dennis, genaamd Edwin).
Gelukkig waren we er deze keer vroeger bij dan de vorige keer, zodat we er om 9.30 uur al waren.
Meteen ook maar even een Audi jas gekocht, die had ik vorige jaar ook al gezien, maar ja ....niet genoeg geld bij me.
Vandaag dus wel. Ook hebben we een Paddockkaart gekocht, en dat was zeker de moeite waard.
Tijdens de paddockwandeling werden we overvallen door een stortbui, en kwamen in een tent terecht.....geen straf zou ik zeggen.



Heb even met de coureur van deze bolide gesproken(Berry van Elk), en gezegd dat ik ook met een Mosler race.....op de racebaan, kon ie wel om lachen.
Hij vertelde dat hij door Ninco was gebeld of ze zijn ontwerp mochten gebruiken......het resultaat kennen we.

1 opmerking:

JBGood zei

Heb hem op de baan gezien. Ziet er toch wel iets anders uit dan de NSR-Mosler. Leuke dag gehad en ... een overwinning voor talent Nyck de Vries in de Formule Renault 2.0. Niet onbelanrijk voor zijn carriere.