maandag 21 mei 2012

classic-cup Speedtrack

Afgelopen zondag werd de classic cup gereden in het nieuwe onderkomen van Speedtrack.
Ik werd om 7.45 uur opgepikt in Nijkerk door Marco K. en Dennis T. en na 3 kwartier kwamen we in Ijsselmuiden aan.
Ik moet zeggen dat ik positief verrast was na het zien van deze uitdagende baan van de slotrace collega's van Speedtrack.
Ook de scenery zag er gelikt uit, met een mooie pitsstraat en en de inmiddels bekende brug.
Het viel me op dat zelfs hier de concurrentie een steentje had bij gedragen.

Hoewel ik deze keer nog niet meereed (gaat ooit wel gebeuren), was ik er in eerste instantie om mijn racebroertje Dennis en racemaatjes Marco, Jan Willem,Dirk Jan,Willem en Bas aan te moedigen en waar nodig geestelijk te ondersteunen.
De sfeer was gezellig, en er werd fel gestreden, met de nodige uitvliegers als gevolg.













Over de siliconenbanden zal nog wel vaak gepraat worden, want het is duidelijk niet de keus van alle racers, maar het maakte het wel spannend.









Geen opmerkingen: