vrijdag 12 juli 2013

Eindelijk weer eens een berichtje

Deze Bentley van Carrera, heb ik jaren geleden eens op de beurs in Dordrecht gekocht voor 5 euro.
De auto was behoorlijk gebruikt, en reed voor geen meter, dus zag ik dit als een toekomstig project..
Na dat ik diverse kleurenschema's had uitgeprobeerd, kwam ik op de beroemde rood/witte
kleuren van een bekend sigarettenmerk. Dit merk kwam namelijk op diverse race auto's van diverse teams voor, en had zelfs zijn eigen race evenement in Zandvoort. 
Omdat ik als Gulf fan, eens een keer iets anders wilde dan de beroemde blauw/oranje kleuren, kwam ik op deze combinatie van kleuren, nadat ik mijn verzameling Formule 1 auto's eens uit de kast had gehaald. 


Ik vond namelijk nog een Mclaren van Mika Hakkinnen van Scalextric, en ben eigenlijk altijd een beetje gek geweest op deze auto.
Na een tip van collega slotracer Herman(SRA), heb ik bij de Action een bus neon-rode verf gekocht.
In eerste instantie heb ik de auto toen wit gespoten met in het midden een neon rode streep.
Wat een afknapper was dat zeg, ik heb dus de auto maar opnieuw wit gespoten, maar deze keer in de huidige kleuren.

Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal tevreden mee, ik had er graag nog een rugvin opgezet, zoals de huidige LPM1 auto's dat ook hebben.
Maar dan moet ik eerst een ander kapje hebben, en dat zal voorlopig nog wel even duren.
Nu maar hopen dat hij ook goed rijdt.

Geen opmerkingen: