woensdag 16 januari 2013

EINDELIJK...de LOLA T70 van Fly

Het heeft even geduurd, maar......toch nog verkregen:
de LOLA T70 van Fly is eindelijk in mijn bezit.
Vorig jaar september op de Classic Granprix van Zandvoort in het echt gezien en gehoord.
Collega en racemaatje Ron en ik waren meteen verkocht, deze auto auto moesten we zeker hebben voor de racebaan.
Ron had de zijne vorig jaar al via de SLN beurs in Elspeet voor een prikkie gekocht bij Guus.
Gisteravond heb ik mijn exemplaar bij small toys for big boys gekocht, zonder bijbehorend doosje, maar voor een heel mooi bedrag.
Nu nog even de Slot.It onderdelen(motor,achteras,kroonwiel, en bandjes) er op zetten, deze had ik eigenlijk voor de Porsche 906 gekocht.
Zou de Classic Cup dan toch nog gereden worden door een van mijn auto's??





Geen opmerkingen: