maandag 1 oktober 2012

Open dag bij Slotrace shop Putten

Afgelopen zaterdag was de open dag bij de Slotraceshop van Klaas en Evelien Bos in Putten.
Al 22,5 jaar een thuishaven voor de fervente slotracer, en hopelijk nog veel langer.
Met broodjes frikadel en leuke kortingen op heel veel artikelen,  leek het me de moeite waard om weer eens die kant op te rijden.
Zelf kom ik hier al 15 jaar, op zich ook een lustrum,maar het verveeld me nooit, gezien de ruime hoeveelheid spullen die hier op voorraad staan.
Deze keer had ik mijn zinnen gezet op een Porsche 906 van Fly.
Deze auto stond al jaren op mijn verlanglijstje,ik heb hem namelijk ook van Fleischmann, maar ik vond de Fly uitvoering altijd te duur, tot afgelopen zaterdag dan.
Met een goede korting, eindelijk dus aangeschaft, en nu preppen voor de Classiccup.
Jaja, ik ga eindelijk eens meedoen met de Classiccup, maar eerst maar eens kijken hoe deze schoonheid het op de baan doet.



Natuurlijk is deze  Fly Porsche 906 geen partij voor de Fleismann Porsche 906, maar wie weet hoe Fleismann er voor had gestaan als ze racebanen waren blijven maken???
We will never know.......

Geen opmerkingen: