dinsdag 3 januari 2012

Hammer M van Avantslot

Op de laatste dag van het jaar 2011, toch nog even bij mijn huisleverancier voor slotracespullen geweest.
Op alle artikelen 15% korting, dan denk ik kijk: dat zouden er meer moeten doen!!!
Nou had ik halverwege het afgelopen jaar een nieuwe MRRC regelaar (45 ohm)gekocht, en die beviel zo goed dat 3 van de 5 vaste racemaatjes deze ook hebben gekocht.
Helaas heeft die overgebleven racer een NSR regelaar gekocht ondanks het negatieve advies dat deze persoon kreeg uit diverse windrichtingen. Het zij zo.
Van Klaas Bos kreeg ik toen het advies om ,als ik toch nog eens een elektronische regelaar wou kopen, de Hammer M van Avantslot te nemen.
Deze zat in de zelfde prijsklasse als de NSR regelaar, maar was volgens hem vele malen beter..........
Na veel gegoogle op het internet, en vele verslagen en reacties gelezen te hebben, heb ik toch maar de knoop doorgehakt.
Aangezien wij DS stekkers gebruiken voor onze regelaars, was het een koud kunstje om de Hammer aan te sluiten.  Gewoon kleur op kleur, en knallen maar.
Ik moet zeggen dat ik wel even schrok van de felheid waarmee mijn testauto(Porsche 962 van Slot.it)weg reed, ik had de regelaar slechts een milimeter ingedrukt, en hij stoof al weg.
Na veel proberen heb ik een redelijke instelling voor mijn thuisbaan gevonden, maar het blijft oppassen.

Al met al een goede aankoop denk ik, vooral als je op grotere banen wedstrijden rijdt.

Geen opmerkingen: