maandag 12 september 2011

Verjaardags race

Afgelopen zaterdag hadden we weer eens een dagje slotracen op het werk.
Al om 8 uur 's ochtends was ondergetekende op de plaats van bestemming, in de veronderstelling dat de rest van het team weldra zou verschijnen.
Echter om 8.30 uur verscheen nr. 2 pas, omdat hij de loempia's was vergeten.
Tja, een slotracedag zonder de traditionele loempia's, dat kan natuurlijk niet.
Gelukkig was ik zelf het gebak niet vergeten, anders had ik nog een stuk verder moeten terug rijden.
De baan was snel gelegd, en om 10 uur konden de eerste rondjes gereden worden op alweer een nieuwe layout.
Echter....deze keer lijkt het er op dat we deze layout houden, want iedereen was positief over de baan.
We hebben deze keer gereden met de Ninco Porsche GTR1(met een €3,-Mabushi motor, te koop bij Klaas Bos), een Fly Porsche GT1 EVO2,NSR Corvette C6R/en Mosler nogwat, de Slot.It Groep C klasse,de Ninco Moslers, en tot slot de Ninco Meganes.
Een heleboel auto's, dat wel, maar we hadden dan ook de hele dag de tijd.
Vanwege mijn verjaardag mocht ik 3 van de 4 races winnen,
aardig natuurlijk, maar ik hoop de volgende keer weer echt te winnen.

Geen opmerkingen: