vrijdag 1 juli 2011

Corvette C6 NSR deel 2

Op 18 juni j.l. kon ik eindelijk mijn Corvette C6 van NSR op een grote baan testen.
Een zeer gevarieerde baan met diverse soorten bochten en rechte stukken.
Mijn maatjes Dennis en Ron met hun Mosler NSR, tegen Ruud en mij met de Corvette C6 NSR.
Wat meteen opvalt is het geluid van de Corvette............grote stilte,
niet vanwege een technisch probleem, maar de auto zoeft over de baan.
Geen rare geluidjes, aanlopende onderdelen of iets dergelijks, iets wat bij Ninco (mijn ervaring)nogal eens voorkomt.
Een ander opvallende eigenschap vond ik het feit, dat deze auto ook zonder magneet, fantastisch rijdt.
Je hebt dus absoluut geen magneet nodig bij dit wegmonster, de wegligging is grandioos, mede natuurlijk door de zachte NSR banden, maar ook met de Slot.It banden die ik er even op had gezet, bleef de weg ligging perfect. HULDE NSR !!
Onze nieuwste en tevens oudste deelnemer, Ton, was ook zeer onder de indruk van deze superauto, en kon dan ook niet wachten tot de geel/zwarte Corvette van NSR met het startnummer 3 uitkwam.
Op zijn verzoek heb ik onze Corvettes op de gevoelige plaat gezet, nu nog zien hoe de gele Corvette rijdt, maar gezien de ervaringen met de rode, zal dat geen problemen geven denk ik.

Geen opmerkingen: