vrijdag 15 april 2011

Renault Megane van Ninco

Toen de nieuwste versie van Ninco's Renault Megane op de markt kwam, was ik aangenaam verrast.
Het model zag er strak uit, mooie velgen, nieuwe motor,de kleuren hadden wat mij betreft wel anders gemogen.
Wat me ook opviel was, er zat geen magneet meer in!!!
Oeps.......ik was nog niet gewend aan magneetloos racen, op mijn Ninco baan.
Tuurlijk had ik in het verleden op mijn Fleischmann baan ook zonder magneten gereden, maar dit was voor mij toch wel andere koek.
Nu ik deze auto alweer een tijdje heb, gaat ze me steeds beter bevallen.
Zonder magneet rijden is nu standaard geworden voor ons, en het bevalt prima.
We hebben er voor gekozen om met NC2 motoren te rijden in de Megane races,
omdat de oude Megane's nogal eens omvallen in de bocht.



Geen opmerkingen: